Setkání

7. listopadu 2008 v 12:50 | Dax |  ZÁSEKY S ČAJEM
Předevčírem jsem seděl v odpoledním šírání, sledoval druhý díl Musašiho a pil čaj. Popravdě řečeno,
zasloužený relax, který jsem si parádně užíval. Většinou se v takových chvílích odříznu od Světa, vypínám mobil, Skype a na zvonění neotvírám. Jsem v Doupěti a ven mě jen tak nedostanou.
...A náhle zazvoní mobil, který byl celý ten den tichý, a asi proto unikl mé pozornosti. Trochu neochotně jsem se jal ho najít, sebrat (Musaši v tu chvíli pozoroval Fudžisan), a zlomek vteřiny hleděl na číslo volajícího.
Volal mi jeden z těch mála opravdu blízkých přátel které mám, navíc člověk, se kterým se na svých cestách většinou míjím o den dva, a pak se zase měsíce nemáme šanci setkat. Věděl jsem, že by se měl v republice objevit, ale že to bude už nyní, to by mě nenapadlo. Samosebou jsem to zvedl.
Za ty roky co se známe jsem si zvykl, že pro tohoto člověka jsou hranice běžného trochu posunuty, takže mě zase tolik nepřekvapil, když mi oznámil, že je před čajovnou a počká na mně na náměstí.
Cha,cha, takhle rychle jsem se na náměstí asi ještě nedostal. Zašli jsme koupit nějaké víno a jelikož byl příjemně teplý večer, popíjeli jsme na lavičce, hovor skvěle tekl a s přibývajícím vínem nabíral na temperamentu. Od cestování, přes muziku až ke čtení, a zpět k cestám, našim společným známým až jsme z toho dostali hlad a společně s mojí přítelkyní, která mezitím skončila v práci, zapadli do čínské restaurace. Byl to začátek skvělých dvou dní (zhruba dvou, neb jak se předevčírem večer objevil, tak dnes ráno zmizel, sotva jsem ho stačil doprovodit na nádraží).
Jak už jsem v jednom článku psal, s některými lidmi není nutné udržovat kontakt dlouhé měsíce, ale jakmile se znovu vynoří, všechno šlape jako hodinky. Těch lidí určitě není moc, ale kdykoliv se s nimi setkám, na toto setkání vzpomínám ještě hodně dlouho.
Čím cáklejší, tím lepší...

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.